luni, 28 iulie 2014

Cine se află în spatele numelui ” Del'Ov “?

În spatele pseudonimului Del’Ov sunt eu, Delia o tanara absolventă a UNArte Bucureşti, o persoană pasionată, care pune dragoste în tot ceea ce face.

   De aici şi Del’Ov ca melanj între franţuzescul De l’amour şi englezescul From love. Rostind în mod natural înţelegându-se de love... din dragoste, cu multă pasiune în tot ceea ce fac.
   Domeniul activitatii mele este arta, sub oricare forma a sa. La “muncă” mă simt ca acasă, stau cu orele
în atelier, lucrez și evadez... încă mai am multe de spus ca artist.
   Ca resurse materiale, folosesc orice îmi stă în cale, orice îmi cade în mâini…orice are o poveste ca eu să o pot povesti. Pentru mai multe detalii vă invit în lumea mea pe Pinterest profil Delov sau pe Facebook profil Delov.
   In puține cuvinte aş spune ceva frumos, ceva unicat…ceva pur şi simplu Del’Ov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv