marți, 29 iulie 2014

La masă!


Atunci când cunoști oameni noi, diverse culturi.. vin și pofte, rețete, idei .. proiecte.


Astăzi avem penne cu creveți săltăreși, hazlii și delicioși, să stii.


Dar poate vrei un alt ceva, mai aromat mai berbecuțizat, să fie cu legume... zici că-s nebune, dar sunt chiar bune și proaspete, sunt chiar acum din pungă scoase.


Dar eu cred că ești îndrăgostit și de aici un pic cam amețit...poate un dans ți-ar prinde bine, dar de creveți și cu legume ce zici?


Eu te văd cam mofturos, să fie un somon frumos, care cântă și dansează, face totul pentru tine, doar să-ți placă și el mai vine!

 

Și dacă nici așa nu te-am convins eu mă duc la plajă dinadins să îți fac și ție poftă de legume perpelite și atent pregătite.


Dar eu zic să te pregătești, bucătarul nu glumește cu nimic din ce pregătește.
Poate un pahărel că aperitiv de iei, se mai temperează și te lasă să alegi bucatele rasfățatele.


Și dacă tot am ajuns la final, lasă-mă să te invit la un desert divin, poate cel mai fin, la fel ca vinutețu' ce merge cam în doi, deci vă aștept pe la noi!




Față de masă Blue Window


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv