miercuri, 30 iulie 2014

Devreme ajunge



    “Cine se trezește devreme, departe ajunge…” așa spune o zicală tipic românească.
    Nu stiu de unde, darci care tare mă asemăn, atât de devreme... atât de multe idei, strategii ... sper să ajung și departe, încă nu știu nu mi s-a stabilit în clar … însă pot crede că am stabilite niște repere sau nu chiar.
    E foarte adevărat că dacă te trezești devreme ai parte de niste experiențe ...eu spre exemplu în fiecare dimineață am parte de un spectacol minunat când ajung într-un punct din care trebuie să ies și să reiau diminețile timpurii. :))
    Diminețile mele plăcute și gândul că voi ajunge departe… 
Oricum să începi așa ziua este un plus oricât de greu ar părea, se asteaptă a fi o nouă zi, plină de creativitate și pasiune! 




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv