marți, 5 august 2014

Geanta Negru Imperial

Proiectul  gentuței Negru Imperial a luat sfarșit.
A durat ceva.. a fost o lucrare elaborată dar și rezultatele sunt pe măsură.
În retrospectivă am desenat, gravat, colorat, lăcuit .. acum am căptușit și asamblat, iată ce am realizat :)
 Căptușeala mult lucrată este atent amplasată. Tot ce trebuie să știi este să respecți etapele, mai întâi lateralele evantai, apoi baza și conturul mic și mare.
 Când te apuci de gentuță, iată ce trebuie să folosești.
Colțare decorative pentru lemn. acestea pot fi cu diverse modele, culori, însă eu am ales pentru stilul meu
Pentru sistemul de deschidere, trebuiesc balamale de mici dimensiuni, se găsesc la raioanele de bricolaj. 

Sisteme de prindere a curelei de umăr, în cazul meu a lanțului. 

Sisteme de prins mânerul de mână. 

Deschizătoarea în cazul meu după stilul celorlalte accesorii. 

Sistem de prindere a mânerului de mână. 

Mânerul 

Lanțul de umăr. 

Și iată ce a rezultat, o gentuță de neuitat, unică și manual lucrată pentru orice style, orice fată care are în vedere modă, style și personalitate.















Acest produs se poate găsii in categoria DelOv Shop/ Breslo-DelOv și direct pe Facebook DelOv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv