duminică, 24 august 2014

Wood bag, hand painted, art nouveau style

Astăzi am reușit și am încheiat noua gentuță din lemn:) 

Sunt foarte fericită căci de multă e migalită, am pictat ce am pictat, atent am lacuit...mai ca-mi venea de chiuit :)) 
Apoi am tăiat,  la croitorit zic că am mai stat .. nu chiar ca la cusut dar zic eu că a și meritat. Am făcut o căptușeală albăstrioară cu buline mici și dese,  ce să mai o prea frumoasă piesă.
Astăzi am pus balamale, încuietori totul pentru oricare dintre gentuțele noi.
Am totul fotografiat iată ce a rezultat :  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Gentuță de neuitat, unică și manual lucrată pentru orice style, orice fată care are în vedere modă, style și multă personalitate.

Tehnică : Pictură acrilice pe lemn
Dimensiune: 21/30 cm 114cm lant de umar
Materialitate: lemn natur, captuseala 100%"BBC imprimat
Culoare : Baza Albastru cobalt/ detalii Ocru, Maro, turquoise, roz pal, corai. Accesorii Aurii/Aramii 

Va multumim pentru interes si apreciere!

Pentru mai multe detalii, imagini si impresii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv