luni, 4 august 2014

Geanta Negru imperial partea a 3-a

Și cum astăzi este luni, iată ce am mai lucrat. 
Căptușeală-n dungulițe cu accente aurițe ;) 
Căptușeala este simplu de făcut atâta timp cât vizualizezi forma obiectului pe care-l ai. În cazut meu, paralelipipedul dreptunghic.
Așadar am început cu o bază dreptunghiulară, am sigilat marginile cu fierul de călcat și întăritură... multă întăritură, iar apoi am construit laturile, una mică și alta mare.




Mărginile sunt și ele întărite, construite din patru laturi, două mici și două mari.


Partea ușor complicată revine sistemului de deschidere. Fiind vorba de o geantă, îi trebuie spațiu de deschidere, dar nu și spațiu de golire a lucrurilor din aceasta, așadar am optat pentru sistemul clutches.
Și cu astea terminate, aș putea avea gentuța gata, dar cum este la lăcuit, mai este de trebăluit.
Data viitoare o să o ansamblez și accesorizez... și mai ales sa o promovez !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv