vineri, 1 august 2014

Geanta Negru imperial partea a 2-a



Astăzi am lucrat intens. Am preluat baza bine prelucrată, am trasat noi limite și am dat frau liber culorilor. 
Întotdeauna încep cu petele largi, de fundal și aplic mai multe straturi de culoare de la umbre ușoare la  umbre închise și bine definite, apoi cu zone luminoase și accente luminoase de efect. 



Un lucru util de care eu țin cont este respectarea timpului de uscare, de aceea lucrez concomitent la două sau mai multe lucrări în parte.


Acest princiu îl aplic pentru fiecare element în parte, până ce sunt mulțumită de rezultat și pot începe o alta etapă. 
După ce am lucrat personajele,  încep partea liniară atât de mult întâlnită în stilul art nouveau. 


Din aproape în aproape am construit o rețea ca o panza de paianjan ce se susține prin dinamica formelor dar și prin cea cromatică. 




Linia utilizată în mod exesiv este cea curbă, dorind ca prin sinuozitatea ei să surprind senzualitatea și complexitatea stilului 1900.
Forma decorativă de asemenea accentuează acest stil, atât prin opacitate cat și prin delimitarea spațiului ca plin și gol.
Iar cromatica folosită pleaca de la contrastul albastru oranj, iar prin nuanțare rezultă turquoise ocru, cu mici acente de brun rosiatic și derivatele acestuia.
Cam atât pentru astăzi, urmează lăcuirea, căptușeala, accesorizarea și promovarea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
DelOv